بهترین استراتژی برای استفاده در خدمات طراحی سایت - طراحی وب سایت فروشگاهی

Wiki Article

از طرفی تولید محتوای هدفمند و مفید باعث جلب رضایت هر بیشتر گوگل و بهبود سئوی سایت شما هم خواهد شد.

این بانک اطلاعاتی برای اجرای هرچه موثرتر کمپین‌های بازاریابی واقعا به کارتان خواهد آمد.

در این مقاله، با انواع آیکون‌ها آَنا می‌شوید و سرزمین شگفت‌انگیزی از آیکون‌ مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد. اگر زیبایی بصری خیلی برایتان مهم است، مقاله امروز را...

نکته مهمی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد، با خرید قالب پولی و دست بردن در کدهای آن، قالب را در سایت‌های مختلف به صورت رایگان قرار می‌دهند.

اپلیکیشن‌ها کمک می‌کنند تا کاربران سریع‌تر و آسان‌تر به مقصود خود برسند. این امر در دنیای امروز که افراد فرصت کمتری دارند، یک غنیمت به...

گوگل هم که شدیدا به رضایت کاربران خود اهمیت می‌دهد، حتما به شما امتیازات بیشتری خواهد داد و با بهبود رتبه سایت شما را به کاربران بیشتری معرفی می‌کند.

ارسال دیدگاه به معنی این است که شما ابتدا قوانین ارسال دیدگاه را مطالعه کرده‌اید و با آن موافق هستید.

اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

تمام آموزش‌های لازم برای این کار به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهند گرفت. به علاوه، در صورتی که به سوال یا مشکلی برخوردید، کافی است با تیم پشتیبانی شاپفا تماس بگیرید.

نقشه سایت

آیا به‌دنبال راهی هستید که به‌وسیله آن بتوانید با کمترین سرمایه کسب‌و‌کارتان را رونق ببخشید؟ در بازار رقابتی امروزی، حتی با سرمایه‌ای...

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

امکان نمایش زیرمحصولات، جستجو تخصصی محصولات و مقایسه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس آنها را از مخزن وردپرس دانلود کنید و در وبسایت خود نصب کنید.
دسته بندی محصولات در دسته‌های مختلف و متنوع با توجه به نظر مدیریت سایت.

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. این سایت بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

به همین خاطر، دست شما برای ایجاد تغییرات در سایت باز است.

در این مقاله با مفهوم طراحی وب سایت تعاملی و بعدهای آن آشنا شدید. همچنین، نگاهی به مزایای این روش طراحی سایت هم داشتید و دانستید که به طور کلی با داشتن یک سایت این سایت تعاملی هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربر دوست‌داشتنی‌تر خواهید بود؛ با این وجود شاید هم‌چنان در انتخاب طراحی تعاملی وب سایت تردید داشته باشید.

استفاده توضیحات بیشتر از لینک‌های مناسب در فوتر می‌تواند در سئو سایت شما تاثیر چشم‌گیری داشته باشد. سعی کنید نقشه سایت خود را به درستی بچینید و به صفحات اجتماعی کسب سایت منبع و کار خود در فوتر لینک بدهید.

در تصویر زیر فهرست‌های سایت همیار وردپرس را مشاهده می‌کنید.

در صورت نیاز اتصال بانک اطلاعات سایت به نرم افزارهای مالی و انبار فروشگاه شما از طریق وب سرویس یا در نهایت فایل اکسل در هزینه و زمان شما در طول استفاده از فروش آنلاین بسیار صرفه اقتصادی خواهد داشت.

گالری فیلم

سپس تیم ما، براساس موارد اعلام شده، سایتی مخصوص شما طراحی خواهند کرد.

در نتیجه با سپردن خدمات طراحی سایت خود به ما، علاوه بر داشتن سایت با کیفیت، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

مطابق شکل زیر، برای نصب آنها کافیست به قسمت افزونه‌ها در پیشخوان وردپرس رفته و در بخش افزودن عنوان افزونه خود را وارد کنید. بعد از پیدا شدن افزونه مورد نظر، آن را نصب و سپس فعال سازی کنید.

به همین دلیل، تیم طراحی و توسعه ما تبدیل به تیم شما می‌شود تا در کنار هم بتوانیم وب‌سایتی را بسازیم که باعث رشد شما شده و حضورتان در فضای دیجیتال را تقویت می‌کند.

Report this wiki page